מהו גודל הפין המועדף בקרב נשים?

מהו גודל הפין המועדף בקרב נשים?

התשובה לשאלה המסקרנת היא…שאין תשובה חד משמעית. מדובר בשאלה כללית, כאשר התשובה לכך טמונה בהעדפה האישית של הפרטנרית ובחיבור בין השותפים ליחסי המין. כלומר, במרבית המקרים, ככל שתהיה התאמה פיזית בין איברי המין בין גודל הפין (מבחינת אורך והיקף) לבין גודל הנרתיק (מבחינת רוחב ועומק) החיבור המיני וההנאה מאקט החדירה עשויה להיות גדולה יותר. כך שייתכן כי במצב בו פרטנרית בעלת נרתיק צר ולא עמוק במיוחד עשויה להעדיף איבר ממוצע או אף במימדים קטנים יותר לעומת איבר גדול אשר עלול להכאיב לה בעת החדירה. מה גם, שהאיבר עלול להיכנס חלקית וזה עלול לפגום בהנאה הן של האישה והן של הגבר.

במידה והנכם מעוניינים בכל זאת לקבל מדד כללי כלשהו, במחקר אמריקאי שנערך בשנת 2015 בו השתתפו 75 נשים (בלבד) נמצא כי נשים העדיפו פין באורך 16 ס"מ ובהיקף של 12.2 ליחסים קבועים. לעומת זאת, הן העדיפו גברים בעלי איבר קצת גדול יותר – ממוצע של 16.3 באורך והיקף של 12.7 במקרים של סטוצים.

חשוב לדעת כי החדירה היא רק חלק מהסקס ויש בו הרבה מעבר לכך. במקרים רבים נשים אינן מגיעות לאורגזמה באמצעות חדירה ומעדיפות גירוי אוראלי. בנוסף, יש עוד איבר שמשחק תפקיד באקט המיני הקרוי בשם "מוח". כן, נשים רבות מגיעות לסף גירוי מיני גבוה כאשר הגבר יודע לגרות אותן שכלית עוד הרבה לפני הגעה למצב של חדירה ומגע פיזי.

איזה גודל בנות אוהבות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט