סיבות להגדלת הפין

סיבות להגדלת הפין

כולנו רוצים להיראות טוב יותר, אין ספק כי המראה החיצוני תורם לשיפור תחושת הביטחון העצמי שלנו, כאשר הפידבק החיצוני אשר אנו מקבלים מהסביבה מהווה גורם מרכזי לכך. כמובן שהמראה החיצוני לא הופך אותנו לבני אדם טובים יותר, אך העובדה כי זה תורם לנו להרגיש טוב יותר עם עצמנו עשויה לשפר את איכות חיינו.

המספרים מדברים בעד עצמם ובעידן הדיגיטלי, הרשתות החברתיות בדגש על פייסבוק ואפליקציית התמונות אינסטגרם בו הסגידה למראה החיצוני הינה בשיאה – כך גם בהתאם חלה עליה עצומה בדרישה לביצוע ניתוחים פלסטיים וקוסמטיים לשיפור המראה החיצוני מסיבות אסתטיות. באופן דומה לטיפולים אלה ישנו ביקוש עולה גם בקרב המין הגברי לבצע טיפולים וניתוחים שמטרתם להגדיל את איבר המין שלהם מכיוון שהם אינם מרוצים מגודלו הנוכחי, כשבדומה לטיפולים האסתטיים במקרים רבים אין מדובר בצורך רפואי נדרש אלא מסיבות אחרות, הנה המרכזיות שבהן:

איבר מין הקטן באופן משמעותי מהממוצע עלול לגרום לפגום בקיום יחסי המין, אך מדובר במקרים חריגים במיוחד בהן האיבר מוגדר כלא תקין מבחינה רפואית (איבר המוגדר כ"מיקרופניס" – פחות מ-6 ס"מ במצב זקפה).

סיבות נוספות אינן קשורות לבעיה רפואית אלא לתחושה המבוכה מגודלו הפיזי של האיבר במצבים אינטימיים שונים, אם זה במהלך האקט עם הפרטנרית, חשיפת האיבר בפני גברים אחרים במשתנות ציבוריות, מלתחות חדרי כושר, בצבא ועוד.

סיבות להגדלת איבר המין

סיבות חברתיות

לעידן הדיגיטל והרשתות החברתיות בו ישנה סגידה למראה החיצוני ישנה השפעה גם על תחושות הביטחון העצמי של הגבר בהקשר של גודל הפין. גברים עם איבר גדול מוצגים לרוב כמושכים יותר, כאטרקטיביים יותר במיטה ואף כבעלי בטחון עצמי גדול יותר.

הזמרת המצליחה הצליחה לעורר את הרשת כאשר למעשה יצרה את המונח "Big Dick Energy" בו התייחסה אל ארוסה דאז ורמזה לכך על גודל איבר מינו ועל כך שזה משפיע על תחושת הביטחון הכללית. גם לתעשיית הפורנו אליה נחשפים גברים רבים המציגה שחקני פורנו בעלי פין בגודל חריג מהממוצע ישנה השפעה שלילית על הדימוי העצמי שלנו בהקשר לגודל "הציוד" שלנו.

תפיסות שגויות

גברים רבים חשים שהאיבר שלהן קטן מדי ולפיכך עלול שלא לספק את הפרטנרית בעת קיום יחסי המין למרות שמבחינה רפואית גודלו תקין לחלוטין (תסמונת האיבר הקטן). להיבט הפסיכולוגי ישנה השפעה לא מעטה על יחסי המין שלנו.

כלומר, במידה ואנחנו חשים שאנו מספקים ביצועים לא טובים במיטה הדבר עלול להשפיע על חיי המין שלנו בעתיד ואף לגרום לבעיות שונות, כמו השגת זקפה. כך שבמקרים מסוימים כמו הערה שלילית של הפרטנרית על גודל הפין (גם אם היא נאמרה בבדיחות הדעת)  היא עלולה לגרום לתחושה שלילית ולפגוע בביצועי הגבר.

 

כתיבת תגובה

סגירת תפריט