לא מרוצים מגודל איבר מינכם ואתם מתעניינים בטיפול להגדלת הפין?. רגע לפני שאתם מנסים את הטיפול חשוב שתכירו את כל השיטות והטיפולים המוצעים תחום. מדובר באיבר רגיש וחשוב לא לבצע פעולות פזיזות או לבחור בטיפול מפוקפק מבחינת סיכויי הצלחה אך גם בעל סיכון לגרימת נזק בלתי הפיך לאיבר.

במידה והחלטתם לבצע את הטיפול חשוב מאוד להקפיד על ההוראות הרלוונטיות לשם מקסום סיכויי ההצלחה ולשם מניעת נזקים גופניים. ישנן שיטות ומוצרים רבים בשוק אשר מציעים "פתרונות קסם" ומבטיחים שהם הפתרון המתאים ביותר.

חשוב מאוד לא להפתות בנקל לסיסמאות ולבחון היטב כל שיטה טרם השימוש. הרשימה הבאה מציגה את השיטות הבולטות כיום בתחום להגדלת איבר המין, את אופן הפעולה של כל שיטה, תוצאות אפשריות, יתרונות וחסרונות.

הליך כירורגי מורכב זה מומלץ עבור גברים שהפין שלהם קטן מ-8 ס"מ בזמן זקפה. יחד עם זאת, גודל זה לרוב הינו מספיק לקיום יחסי מין כאשר עומק הנרתיק הממוצע של האישה הוא באזור 7-8 ס"מ בלבד. במקרים בהם הפין קטן מ-6 ס"מ בעת זקפה מדובר בבעיה רפואית המקשה על ביצוע קיום יחסי המין.

ניתוח להארכת איבר המין מתבצע על ידי שחרור רצועות הפין המחברות בינו לבין בסיס הבטן, פעולה המאפשרת הארכה של כ-2 ס"מ בממוצע כשהאיבר במצב רפיון. לאחר הניתוח נדרשת החלמה והוא כאמור כרוך בסיכונים ועלול לגרום לפגיעה בחוזק הזקפה, במראהו (לעקמת), צלקות וכן אין כל השפעה על עובי האיבר אלא רק להארכתו.

מתיחות

מתבצעת באמצעות מכשירים מכניים (כמו מכשיר האנדרו פניס) או משקולות לאיבר המין. בסיס הפעולה הוא חיבור הפין למכשיר לפרקי זמן מסוימים וקבועים, בהם המכשיר מבצע פעולת לחץ וגרירה של הפין מה שגורם להארכתו.

נמצא כי לאחר שימוש קבוע לאחר מספר חודשים חל גידול של כ-2 ס"מ בממוצע בקרב אנשים הסובלים מבעיית מיקרופניס, אך אין כל השפעה לעובי הפין. הפעולה כרוכה בסיכון גבוה יחסית בפגיעה ברקמות הפין עקב שימוש לא נכון ובגרימה לתופעת אין אונות.

הזרקת שומן לפין - עיבוי הפין

פעולה זו נועדה לשם לעיבוי איבר המין. היא מתבצעת באמצעות שאיבת שומן מהגוף (פעולה העשויה לגרום לכאב) והזרקתו. הגדלה של היקף הפין מעניקה לו מראה גדול ומאסיבי יותר, מגדילה את תחושת הבטחון ומאפשרת קיום יחסים באופן מהנה יותר. נשים רבות מעדיפות איבר עבה יותר לשם הנאה מהחיכוך עם פות על פני איבר ארוך יותר (שהוא לרוב מעל ההממוצע) אשר עלול לגרום במקרים רבים לתחושת כאב בעת החדירה.

הזרקת השומן מגדילה את עובי הפין בכ-2 ס"מ. השומן נקלט במהירות מכיוון שהוא נלקח מאיבר אחר בגוף (וניתן לראות תוצאות לאחר כ-5 עד 10 יום), אך יתרון זה הוא גם החסרון בשיטה זו מכיוון שההזרקה עלולה להותיר צלקות וגבשושיות הפוגעות במראה החיצוני של הפין.

הזרקת חומצה היאלרונית לפין

שיטה זו נפוצה במיוחד במקרים של ניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים בקרב נשים, כגון: העלמת קמטים, עיבוי שפתיים, מתיחת פנים, פיסול לחיים ועוד. ההזרקה מתבצעת בהרדמה מקומית ללא תחושת כאב וההליך נמשך כ-20 דקות ולאחריו ניתן לחזור לשגרה ללא כל תקופת החלמה. ההגדלה הממוצעת היא של 2 ס"מ לעובי.

באמצעות שיטה זו ניתן גם לבצע שינויים אסתטיים במראה הפין ולתקן סטיות, כיפופים ועוד. היתרון של השיטה, מעבר לכך שהיא בטוחה יותר מהליך כירורגי, היא העובדה שהיא מאפשרת לגבר להרגיש בטוח יותר עצמו, להוריד את חרדת הביצוע וייתכן כי במשך הזמן הוא ירגיש טוב יותר עם האיבר שיש לו ומראהו ולמעשה ייתכן כי ירגיש כי אין יותר צורך לבצע את הטיפול ויפסיק אותו.

גלולות ומשחות

ישנן מספר גלולות ומשחות אשר מאושר על ידי משרד הבריאות הישראלי אשר נועדו לסייע בהגדלת הפין. יחד עם זאת, התועלת שלהן בהגדלת האיבר לא הוכחה וייתכן כי השפעתן תסתכם בתחושה גירוי ועקצוץ מסוים ולא בהגדלה.

על כל מקרה, מדובר בהשפעה מסוימת אשר נמשכת באופן זמני בלבד. כמו כן, טרם רכישת המשחות חשוב לוודא כי הן אכן מאושרות על ידי משרד הבריאות ולחפש על גבי המוצר את האישור.

ג'לקינג jelqing

שיטה זו (מכונה גם Milking – חליבה) כרוכה בעבודה עצמית בה מקיפים את הפין עם האגודל והאצבע בזמן זקפה חלקית ומושכים את עטרת הפין כלפי מעלה (מרחיקים מהגוף) על מנת להאיץ את זרימת הדם לעטרת הפין.

חשוב לבצע את השיטה באופן נכון על מנת למנוע נזקים. על כל מקרה, עד כה שיטה זו לא הוכחה כיעילה.

משאבה להגדלת הפין

מכשיר זה הינו מאוד מוכר ופופולארי, בעיקר בחנויות אביזרי המין. בסיס פעולתה עובד על הזרמת חמצן אל הפין תוך כי הפמפום. משאבת הואקום גורמת לניפוח האיבר לכמה רגעים, אבל לא מעבר לכך.

אין מדובר בשיטה מומלצת מכיוון שהפעולה עלולה לגרום לאין אונות ולליקוי בתפקוד המיני מכיוון שהפעולה מרגילה את הגוף לביצוע הזרמת חמצן מלאכותית אל האיבר ולא באופן טבעי.

הידוק clamping

שיטה המתבססת על קשירת טבעת לבסיס הפין בעת זקפה, שיטה זו הינה בעלת סיכון רב ואינה הוכחה כיעילה במיוחד.

תלייה Hanging

מתבססת על קשירת משקל (כגון חבל או רצועה) לעטרת הפין לפרק זמן מסוים ואימוץ הפין באופן חזרתי. שיטה זו הינה גם בעלת סיכון רב לפין ועלולה לגרום לצלקות ולנזקים בלתי הפיכים של אין אונות, נזק עצבי וכאבים כרוניים.

 

סגירת תפריט